czwartek, 30 czerwca 2022

GREECE CZERWIEC

GREECE RHODES

Illayssos June 2022r.

Kolejny szalony wyjazd, tym razem na wyspy greckie !

Powiem wam że wyspa Rodos sama w sobie jest dość sucha i bardzo słoneczna, piękne widoki ale zachody słońca chyba najpiękniejsze jakie dotąd widziałam !

W skrócie opowiem wam  jak wyglądał ten wyjazd. Lot i nocleg wybrany na szybko przez rainbow z tego co pamiętam.

Illayssos miejscówka w której spaliśmy znajdowała się ok 30 min od starego miasta rodos które jest dość turystyczne i tam najwięcej się dzieje  Nasza lokalizacja była spokojna, nocleg był u przemiłej starszej pani ala agroturystyka taki mini hotel z basenem :)

Do miasta dojeżdżaliśmy autobusem, autem nie byłoby sensu, trochę lipa z parkingami. Mimo to chcieliśmy objechać całą wyspę więc i tak wynajęliśmy auto na dwa dni i w zupełności wystarczyło, chociaż nie zatrzymywaliśmy się wszędzie, byliśmy w prasonissi które oddziela Morze Egejskie od Morza Śródziemnego latem kiedy  poziom wody jest niski to zamienia się w półwysep i można tam chodzić a zimą zalewa go woda. Coś niesamowitego warto tam pojechać !

Rainbow miało również w swojej ofercie ciekawe rejsy na pobliskie wyspy, można oczywiście popłynąć bez biuro podróży tylko trzeba kupić bilet i sprawdzić o której statek wypływa i wraca do portu, natomiast my zdecydowaliśmy popłynąć z rainbow i taki rejs trwał ok 3h, po dopłynięciu zwiedzanie wyspy itp. potem czas wolny dla siebie zbiórka w porcie i powrót na rodos. Symi bardzo piękne, kolorowe budowle znajdujące się na skałach, malownicze widoki jak z pocztówki polecam z całego serca jak będziecie na rodos wybrać się na tą wyspę nie pożałujecie, można tam oczywiście wynająć nocleg ale od lotniska do samej symi to trochę długa wyprawa.

A tutaj kilka przebitek z wyjazdu, może was skusi ta wyspa na wakacje w tym roku :)